Dus ik verhuis volgende maand naar een appartement. Ik wilde gewoon weten of het veilig is om de fiets in het appartement te houden of dat ik me zorgen moet maken over brandvoorschriften en andere dingen.
Woon je in een appartement??? Heb je dat kleine garageding gewoon op een parkeerplaats gegooid of wat??? Ik heb dit wel eens horen voorstellen, maar nooit geweten dat het daadwerkelijk gebeurde.blown1989saleen said:nfloor de foto's van jullie motoren IN jullie appartementen zijn geweldig!!!!! Ik wou dat ik ermee weg kon komen. Ik moet mijn motor in een van die mini-opslaggarages bewaren
isson
Nee, dat wou ik wel. Het staat in een van die afgesloten enorme opslagruimtes. Dit is een grappig draadjeSpike said:Woon je in een appartement??? Heb je dat kleine garageding gewoon op een parkeerplaats gegooid of wat??? Ik heb dit wel eens horen voorstellen, maar nog nooit meegemaakt dat het daadwerkelijk gebeurde.
Nu zouden appartementbeheerders het echt niet prettig vinden als iemand binnen een waterslang gebruikt.MT Wallet said:Ik denk dat het makkelijker zou zijn om een fiets schoon te maken als hij binnen staat.
Quicksilver98 said:Heeft iemand die foto gezien van de gixxer die met de dekens op bed ligt? Deze thread deed me daaraan denken.
Ja. "Niet vragen, niet vertellen" zou moeten werken. Wacht, waar heb ik dat eerder gehoord?GixxerJRG said:Zolang je het niet binnen start, komt het goed.